Přeskočit na hlavní obsah

Podzimní procházka přírodou |Photography #1|

 

Zdravím Vás všechny u nového článku. Chtěla bych moc poděkovat všem, kteří tento blog čtou a jsou mi velkou oporou. Vím, že články nemusí bavit každého a taky si moc dobře zvědomuji, že v poslední době byly články dost jednotvárné, ale myslím si, že je na čase tohle změnit. Aktuálně mám v hlavě nápady na zhruba tři články a v průběhu prosince si dáme 2 - 3 soutěže potom, co se vrátím z Berlína.  V dnešním článku jsem se rozhodla ukázat vám kousek z mého každodenního života. Trochu poruším své pravidlo, se kterým jsem zakládala tento blog. Tím pravidlem bylo, že vám nechci ukazovat osoby, které se pojí s mým životem, ale nakonec jsem neodolala a rozhodla jsem se vám představit jednoho fešáka, díky kterému tyto fotky a tím pádem i článek vznikly. Všechny vás poprosím o jedno - k tomu, aby se vám fotky ukázaly v plné kvalitě, je zapotřebí je otevřít. Bohužel je to velká formát a blogger poměrně dost fotky deformuje, nicméně po rozkliknutí je uvidíte v plné kvalitě a u některých to rozhodně stojí za to.

Původně jsem plánovala jiné pořadí fotek, ale tím, jak se text rozvíjí, mi přijde vhodné sem nejdříve vložit fotku Akiho. A kdo to vlastně je? Jak už jste si mohli všimnou Aki je náš roční pejsek. Je to černá shiba inu s ,,červeným'' pálením. Dokud jsme si Akiho nepořídili ani jsem upřímně nevěděla, že existují i jiné shiby než jen ty zrzavé, ale naprosto jsem mu propadla. Troufám si říct, že Aki je poměrně aktivní pes a v případě, že nenachodíme určitý počet kilometrů, tak se pořádně neunaví a pak se velmi nudí a vyvádí hlouposti. A protože mě nebaví neustále chodit kolem dokola okolo paneláku, tak mnohdy hledá místa kam ho vzít. Celkově miluju podzim a Aki teda miluje spadané listí, ve kterém se vždy vyřádí. A tak jsem jednoho dne hledala a brouzdala po internetu, co je v okolí a anšla jsem tohle úžasné místo. Je to nádherný kus přírody a neřekli byste, že jste ve městě, což je naprosto dokonalé.

Nemohl se rozchodnout, jestli se chce usmívat nebo zývat.

Osobně jsem na tomto místě byla 3x. Jednou když pršelo, a bylo zachmuřené počasí. Fotky sice nějaké mám a původně jsem se domnívala, že je sem dám, ale nakonec jsem se rozhodla vybrat pouze ty, které se mi nejvíce líbily.

Upřímně řečeno se mi zde nejvíce líbí, že pokaždé když jsme tam šli byl tak klid. Potkáte běžce, lidi, jiné pejsky, ale je to poměrně velké místo a tak se všichni krásně rozprostrou do prostoru a vy si uvědomíte, že jste tam víceméně sami. Je to ideální místo na to, aby si člověk pustil hudbu nebo podcast do sluchátek a kochal se přírodou. Dokonce se mi jednou stalo, že jsme u rybníka potkali volavku.

Rozhodně stojí za to projít se kolem celého rybníku. Když jsem si na chytrých hodinkách zapnula funkci chůze a obešla s Akim rybník, tak mi ukazovaly něco kolem 2,6km, což už je hezká vzdálenost. Obzvláště, když rybník obejdete víc krát.



Dnešní článek byl kratší, ale za to plný fotek. Úplně nechci prozrazovat polohu v důvodu zachování si soukromí. Nejsem fanoušek zveřejňování příliš osobních věcí. Tímto bych vám chtěla poděkovat, že jste došli až sem a doufám, že se zase potkáme u dalšího článku. Všem Vám přeji hezký zbytek dne, a ať se vám pouze daří. 💕

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Halloween - Samhain, původ, tradice a legenda o Hrozném Jackovi

Source/zdroj: Pinterest [23:30, 30.10.2023]   Ahojky! Dnešní datum je 31. říjen. Jak mnozí víte, dnes se oficiálně slaví Halloween. Sice to není náš původní svátek (ne, že bychom moc originálních svátků měli), a není moc lidí, kteří by halloween zde slavili, ale v obchodech už dlouhou dobu můžete sehnat halloweenské ozdoby a sladkosti. Dlouho jsem přemýšlela, jestli bych se měla věnovat tématickým článkům, ale říkám si, že nebude od věci, když si aspoň trochu rozšíříme naše obzory. A o čem tedy dnešní článek bude? Budeme se věnovat vzniku samotného svátku. Dalo by se říct, že dnešní článek bude pilotním dílem jakési série, kde se budeme různě věnovat svátkům napříč světem. Tak jdeme na to. 🎃 

Dušičky

Foto: K. Turek , zdroj: horydoly.cz [20:30, 1.11.2023]   Vítám Vás u nového článku. Dnes máme 2. listopadu. Vím, že se to teď sešlo poněkud zvláštně a máme tady za sebou dva články týkající se v podstatě smrti. Nicméně si myslím, že si i Dušičky zaslouží svůj prostor stejně tak jako Halloween. Tak jdeme na to.

Náměsíční vrazi - Stanislava Veselá alias Krimi Příběhy |Book review #1|

Fotila: Bella-Kejtý Ahoj všem! Jak jsem již avizovala, tak si dáme od článků, které se týkají svátků na nějakou chvíli pauzu. Dnes vám přináším recenzi knížky, která na mě velice hluboce zapůsobila. Autorku podcastu a youtube kanálu Krimi Příběhy poslouchám už více než rok, a vlastně pouze díky jejímu zpracování příběhů jsem se dostala k žánru True Crime, kterému jsem naprosto propadla (později vám přidá článek o podcastech na Spotify, kde se ke Stáně ještě vrátíme). Jejím videím jsem propadla natolik, že si je mnohdy pouštím jako kulisu, když něco dělám, paní Stáňa je velice příjemná a její hlas se velmi dobře poslouchá. Když na svém Instagramu ohlásila novinku, že jí vyjde kniha, byla jsem nadšená. A moje nadšení ještě vzrostlo, když jsem se dozvěděla, že chystá autogramiádu v Praze v Paláci knih Luxor. Autogramiáda proběhla 23.10.2023, takže mám svou první knihu s věnováním. Ještě než jsem byla na autogramiádě, neměla jsem knihu přečtenou. Tu jsem si přečetla po autogramiádě a jak