Přeskočit na hlavní obsah

Jak to celé vzniklo?

Source, zdroj: Pinterest, [9:17, 29.10.2023]

Ahoj (velice dobře se pamatuju, že moje úvodní věta začínala větným spojením Vítám Vás). Je poměrně složité po dlouhé době sedět u notebooku a snažit se o smysluplnná sdělení. Nicméně bude velmi příjemné zavzpomínat na staré časy.

〰 Kdo je Bella-Kejtý?

Jmenuji se Káťa, ale na internetu od svých 11 let vystupuji pod přezdívkou Bella-Kejtý<3 popřípadě, co se týkalo dřívějšího YouTube pod přezdívkou Katherine Teens. Pod ráda se v tomhle ohledu vrátím ke svému starému já. Myslím si, že stará Bella-Kejtý<3 by byla nadšená, kdyby četla tyhle řádky a viděla čeho všeho jsme dosáhly, stejně tak jako já jsem pyšná na mé malé pubertální já, které začalo psát povídky, zpočátku budovalo blog o Twilight saga a především se zabývalo životy herců. Poté jsem se začala věnovat více osobním věcem, jednu chvíli jsem točila videa na YouTube, ale zjistila jsem, že touhle cestou taky jít nechci. Nakonec se mi podařilo skrze pády a trnitou cestu vybudovat poměrně oblíbený a velmi navštěvovaný blog, který jsem dnes ráno smazala. Není to tak, že bych se styděla, ale chtěla jsem nový začátek. Od té doby se toho stalo hodně a byla jsem si jistá, že nebudu schopná navázat tam, kde jsem skončila před nástupem na vysokou školu. Zkrátka jsem dospěla a změnila se (tak jako každý člověk). Kromě vystudování střední školy, jsem letos v září odstátnicovala a získala titul bakalářky (aktuálně studuji navazujího magistra). Změnil se můj styl psaní, vyjadřování se a zastávám názor, že to takhle bude mnohem lepší. 

〰 Jaká je moje vize ohledně blogu?

Jak jsem se již zmínila, není to můj první blog. Za celou dobu, co působím na internetu, je tento blog můj třetí. Obecně by se dalo říct, že budu pokračovat ve velmi podobném kontentu jako na předchozím blogu. Články budou vycházet 2 - 3 za týden. Zpočátku spíše 2x týdně. 

Budou se zde objevovat recenze na knihy, filmy a moc mě bavila série, kde jsem srovnávala knihy vs filmy, takže určitě něco takového, zde budete moc také očekávat. Dále se zde budou vyskytovat články zaměřené na můj život a vše, co je s ním spojené - takže například cestování, fotografie, tipy na podcasty, série ,,My favourite of..'', povídky, moje myšlenky. Zároveň bych zde chtěla pořádat i soutěže a věřím, že budu schopna vám zprostředkovat mnoho zajímavých věcí. Zároveň budu moc ráda za vaše podněty, připomínky a celkově zpětnou vazbu. Doufám, že se mi podaří vytvořit internetová prostor, ze kterého budete schopni si něco odnést a nečíst pouze plané řeči o ničem.

 

Přeji příjemný zbytek dne a brzy se zase uvidíme u dalšího článku. 💕


Komentáře

  1. Občas prostě člověk překročí určitýilník a zjistí, že musí opustit něco starého, ab mohli přijít to nové.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Halloween - Samhain, původ, tradice a legenda o Hrozném Jackovi

Source/zdroj: Pinterest [23:30, 30.10.2023]   Ahojky! Dnešní datum je 31. říjen. Jak mnozí víte, dnes se oficiálně slaví Halloween. Sice to není náš původní svátek (ne, že bychom moc originálních svátků měli), a není moc lidí, kteří by halloween zde slavili, ale v obchodech už dlouhou dobu můžete sehnat halloweenské ozdoby a sladkosti. Dlouho jsem přemýšlela, jestli bych se měla věnovat tématickým článkům, ale říkám si, že nebude od věci, když si aspoň trochu rozšíříme naše obzory. A o čem tedy dnešní článek bude? Budeme se věnovat vzniku samotného svátku. Dalo by se říct, že dnešní článek bude pilotním dílem jakési série, kde se budeme různě věnovat svátkům napříč světem. Tak jdeme na to. 🎃 

Dušičky

Foto: K. Turek , zdroj: horydoly.cz [20:30, 1.11.2023]   Vítám Vás u nového článku. Dnes máme 2. listopadu. Vím, že se to teď sešlo poněkud zvláštně a máme tady za sebou dva články týkající se v podstatě smrti. Nicméně si myslím, že si i Dušičky zaslouží svůj prostor stejně tak jako Halloween. Tak jdeme na to.

Náměsíční vrazi - Stanislava Veselá alias Krimi Příběhy |Book review #1|

Fotila: Bella-Kejtý Ahoj všem! Jak jsem již avizovala, tak si dáme od článků, které se týkají svátků na nějakou chvíli pauzu. Dnes vám přináším recenzi knížky, která na mě velice hluboce zapůsobila. Autorku podcastu a youtube kanálu Krimi Příběhy poslouchám už více než rok, a vlastně pouze díky jejímu zpracování příběhů jsem se dostala k žánru True Crime, kterému jsem naprosto propadla (později vám přidá článek o podcastech na Spotify, kde se ke Stáně ještě vrátíme). Jejím videím jsem propadla natolik, že si je mnohdy pouštím jako kulisu, když něco dělám, paní Stáňa je velice příjemná a její hlas se velmi dobře poslouchá. Když na svém Instagramu ohlásila novinku, že jí vyjde kniha, byla jsem nadšená. A moje nadšení ještě vzrostlo, když jsem se dozvěděla, že chystá autogramiádu v Praze v Paláci knih Luxor. Autogramiáda proběhla 23.10.2023, takže mám svou první knihu s věnováním. Ještě než jsem byla na autogramiádě, neměla jsem knihu přečtenou. Tu jsem si přečetla po autogramiádě a jak